poniedziałek, 4 czerwca 2018

123. Najcenniejszy Autograf 2 !!!! Sylwia Grzeszczak po raz 2!!!

Witajcie!!!
Dziś zaprezentuje wam najcenniejszy zdobyty osobiście podczas ostatniego koncertu w Piątek w Starachowicach, autograf od mojej ulubionej wokalistki a zarazem mojej wielkiej idolki, której jestem wielkim fanem a mianowicie - Sylwii Grzeszczak!! Sylwia jest polską wokalistką, kompozytorką i autorką wielu wspaniałych tekstów. Do jej największych hitów należą takie hity jak: "Tamta Dziewczyna" (moja ulubiona piosenka), "Księżniczka, "Bezdroża", czy też "Sen o przyszłości" ale też wiele wiele innych których nie wymieniłem! Nie dawno premierę miał jej nagrany razem ze swoim mężem najnowszy utwór "Dobre myśli"  Wydała 3 solowe płyty: "Sen o przyszłości","Komponując siebie" oraz najnowsza z 2016 roku "Tamta dziewczyna" natomiast płyta "Ona i on" wydana została wspólnie z jej mężem Liberem. Sylwia jest wielką piosenkarką oprócz tego potrafi wspaniale grać na fortepianie. Moim marzeniem było dostać jej autograf i być na jej koncercie (już po raz drugi). Jak widać marzenia się spełniają!!!! Autograf tak jak już pisałem jest najcenniejszym ze wszystkich jakie dostałem!!!!Cieszę się że jestem jego posiadaczem.Ale to nie wszystko udało mi się również zrobić sobie po raz drugi kliknij tutaj) Zapraszam na jej oficjalną stronę internetową(kliknij tutaj) A oto i autograf a poniżej zdjęcie z idolką:



zdjęcie z Sylwią!! Recenzja z koncertu Sylwii , a także zdjęcia z tego wydarzenia dostępne są  u mnie na stronie

10 komentarzy: